Godmorgon Torsdag

ph: jag
 
Godmorgon är inte det rätta ordet men jag säger det ändå. Vaknade vid 05.00 imorse med huvudvärk, feber och yrsel, valde att vara hemma. Men efter ett ha sovit till 09.30, tagit alvedon och inte stressat runt så känner jag mig mycket bättre. Så jag har bestämt mig för att vara liiiite dum men ändå smart. Ska faktiskt åka till skolan för att ha matte tänkte jag, vill bli klar med den nu och då behöver jag jobba på en hel del faktiskt. Efter skolan ska jag kanske göra en behandling på tatueringen så att den försvinner snart, sen ta ut pengar på banken tror jag och efter det hem igen:) Vet inte om jag kanske får sällskap, vi får väl se. Ska även boka in riskettan (en del av allt man gör innan man får ta körkort, handlar om alkohol, droger osv). Kanske får med mig älskling på det, mycket roligare att ha med sig någon på en 4 timmar lektion än att sitta där själv, haha! Nej nu måste jag göra mig iordning lite smått så att jag kan åka och ha en lektion:) hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0