Godmorgon Torsdag

Godmorgon. För en halvtimme sedan låg jag i sängen och försökte få mig att förstå att jag skulle vilja mig efter gårdagen men tillslut gick jag upp ändå. Foten gör ännu ont samt ryggen och huvudet nu men det är bara att bita ihop. Idag väntar mig en lång och tråkig skoldag men ska försöka göra den till någonting bra istället. Ska strax springa och borsta gaddarna innan det är dags att sprínga ut till bussen. Efter skolan skulle det egentligen bli träning för mig, men inte det. Jag får hålla mig borta i några dagar nu men sen så är det hårdträning. 
 
Åh så jag längtar till nästa vecka, en hel vecka tillsammans med älskling, själva i ett hus. Det ska bli så underbrt bra! Nu måste jag rusa, hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0