Grattis på namnsdagen alla Alexandror!

 

ph: jag
 
Titta vilken söt syster jag har. Medan jag var iväg en sväng igår så sprang syrran förbi här och slängde ett paket på sängen. Hur söt är hon inte. Fyllerju inte heller år förens på Tisdag så jag måste vänta, det kryper i fingrarna må jag lova. Är inte ni lika nyfikna som jag är?
 
Jag har precis städat klart huset, samt gjort mig iordning lite fort. Nu ska jag bara dricka upp mitt kaffe och sen springa ut med hunden. Älskling sitter och spelar så vi får väl se om jag får sällskap eller inte. Sådant som märks snart:) Sen ska och kanske älskling hem till mamma och äta middag samt fika eftersom att det är min namnsdag idag:) Kvällen är inte planerat så jag hoppas på att det blir lugnt. Nu måste jag rusa ut med hunden. Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0