Jag är tillbaka

ph: jag från helgen ( bilarna pekar på de passen JAG hade)
 
Hej. Nu är jag tillbaka igen efter en kanon helg! Ska berätta lite för er.
 
Fredag: Slutade skolan vid 15.00 då jag åkte raka vägen hem och packade ner en massa inför natten, samt gjorde kycklingsallad och sådant, för sen körde jag till Älvhögsborg där jag mötte upp mitt lag. 17.00 körde det igång och 24timmarspinning 2013 var nu startat! 
Efter det rullade timmarna bara på, vi sprang runt, åt, skratta, peppade den i laget som cyklade. 
24 timmars går ut på att en person i taget från varje lag cyklar och följer ledarna som står på scen, alla gym i Trollhättan slår alltså ihop och gör detta. Varje pass är en timme. Sen som följt ledarna bäst och kommit närmast deras resultat vinner alltså, sen har man ett schema på bioduk är alla resultat uppdateras varje timme. 
 
00.00 hoppade jag på cykeln och körde mitt första pass, intervall! Kan lova att musklerna blödde efter det passet, herre jävlar. Men kul var det må jag lova. Sen hoppade nästa på. 02.00 trampade vi oss iväg till Subway, sen sprang vi bara runt och försökte hålla oss vakna, lyckades också. 0% sömn under 1,5 dygn;) Haha. 06.00 hoppade jag på cykeln igen för mitt sista pass, denna gången var kläderna genomblöta när jag hoppade av, droppade från håret, benen skakade men stoltheten låg på toppen! Inte nog med denna sköna känsla så hade jag även väldigt fina vänner samt pojkvän som kom och kollade på mig vid BÅDA passen, hur underbara är dom inte. Fick extra styrka där kan jag lova er. 
 
17.00 på lördag så var allt slut, vi vann tyvärr inte men vi fick reda på någonting som gjorde oss alla till vinnare. Tillsammans, alla 103 lag så cyklade vi TVÅ varv runt HELA JORDEN! Hur grymt är inte det eller? Helt sjukt!
 
Nästa år är vi tillbaka och då blir det en utmaning, 4 timmar istället för två. Ni som bor här och inte var med i år, missa inte nästa år. Det är någonting utav det roligaste ni kan göra, den spänningen, stoltheten, känslan och stämningen som är där när man är tillsammans med mitt lag, åh vad jag älskar det. GRYMT JOBBAT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0