Jag lever

Hittade en bild som jag gjorde till mig och älskling för ett väääldigt bra tag sedan. Minns precis hur jag kände där. Saknar verkligen sommaren nu
 
 
Hej, godmorgon och förlåt. Jag vet att jag har varit väldigt frånvarande här på bloggen. Anledningarna är att jag är sjuk så har inte haft orken till att sätta mig och skriva samt att saker och ting har gått upp och ner. När folk vägrar förstå mig, när folk inte försöker så gör jag allt jag kan för att göra saker bättre och att kämp ensam tar all energi från mig så där har ni två anledningar. Men nu är jag så gott som tillbaka. Nu är jag ju även tillbaka som 18 åring och det känns ju helt kanon.
 
Packade alla mina saker och flyttade hem till mamma igen igår. Att inte somna bredvid pojken, att vakna upp ensam, att inte sitta i soffan och mysa och gå ut med hunden tillsammans är så otroligt tråkigt. Skulle kunna uppleva det varje dag. Tror det märks att jag vill flytta ihop med honom påriktigt nu, ja vi får väl se vad framtiden ger oss. Idag har jag inte planerat någonting iallafall. Vill träffa Max men vi får väl se om han hör av sig någonting idag då, annars får jag väl sitta hemma och göra ingenting.
Nu ska jag sätta mig och kika lite på min kamera som jag fick av pappa och Cattis i present när jag fyllde år. Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0