New in

ph:jag
 
Hej på er! Nu är jag hemma igen efter en dag som gått så otroligt fort. Först var det skola och efter den åkte jag och älskling ut till Överby. Vi gick och köpte det jag planerade att köpa vilket tog 5 minuter för oss. Efter det så var det Donken som gällde! Spenderade dryga timmen där och det var otroligt gott må jag lova. Älskling kände för att vara lite extra snäll, så frivilligt sa han att han följer med runt i lite affärer. HAN letade även efter någonting snyggt till mig för HAN VILLE det, och vet ni →HAN ← hittade någonting. Snyggingen ni ser på bilden hittade pojken till mig, han valde ut den. 299:- på H&M, den satt som pricken över i och jag är nöjd med mitt köp! Var även påväg för att köpa mig ett par vita Converse men precis i samma ögonblick så högg det till i mig och pengarna sa NEJ! Kände att månadens pengar har precis kommit in på kortet och jag tyckte jag behövde spara lite på dom. Kan inte gå en hel månad utan pengar liksom. Men vid nästa utbetalning så kanske jag införskaffar mig ett par vita snyggingar, om jag inte gör får för mig att jag ska göra det i april i Stockholm när jag ska dit:) 
 
 
Nu, väl hemma så ska jag ta mig någonting varmt  och dricka, se på film och koppla av en stund:) Jag hoppas att ni har haft en kanon dag, för det har jag. Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0