Outfit och mina planer

ph: jag
 
Boots - Skopunkten, Byxor - GinaTricot, Stickad tröja - H&M, Väst - H&M
 
Nu  var jag klar och redo för att först åka på ett snabbt ärende och sen raka vägen till skolan för 60 minuters Matte. Fick även ett litet ryck idag. Så efter skolan ska jag till banken och ta ut pengar, fotas och göra ett nytt ID, behöver förnya det lite eftersom att man knappt ser att det är jag på mitt gamla. Efter det så ska jag gå och göra en laserbehandligen på min tatuering och sen hem för att boka in riskettan (körskolan) så det blir en fartfylld eftermiddag idag. Nu måste jag faktiskt ta och ta på mig för att trampa mig ut i solen och åka dit jag ska;) Lät väl som en bra idé, hahah. Vi hörs när jag är hemma igen. Ha en toppen dag i solen. Hejdå
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0