Present från syster

ph: jag
 
Här får i se ännu en present jag fick idag, denna är från syster. Super snygg och otroligt bekväm, jag älskar den verkligen! Tack syrran!
 
Sitter och väntar på att älskling ska bli klar i duschen så att jag kan hoppa in och sen börja göra mig iordning för kvällen. Även min feber, hosta och förkyldning så känns detta faktiskt super duper bra. Allt blev inte 100% som jag tänkt mig men det funkar nog:) Min kära mor kommer hit om en stund också för hon ville lämna ännu en present till mig.
 
 
Det är ju så att jag bor hemma hos pappa nu en vecka med älskling så har inte firat med familjen nu, ska göra det i helgen, men dom kunde inte vänta med alla paketen, ivrig familj;) Dock får jag av bror, jenny, mormor och Helge i helgen istället för idag. Hur bra låter inte det?;) Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och sen hoppa in i duschen Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0