Sista dagen i frihet

ph: jag
 
Hej på er. Att denna förkyldning aldrig kan ge sig, samt denna trötthet. Gick upp vid 11.00 och la mig på soffan där jag under hela tiden fram tills nu har hållt på att somna igen, vad är det med mig? Konstigt. Så nu sitter jag och får i mig lite kaffe som jag inte fått i mig på tre dagar, inte likt mig! Väntar även på att älskling ska svara så jag vet när jag ska träffa honom, men som vanligt så är han lite halvseg sådär haha men vi får väl se när han känner för att svara;) Försöker få med honom på en skön promenad! Det är ju faktiskt sista dagen på lovet nu så lite mysigt kan man ju ha. Nu ska jag gå och fixa mig lite sådär fort och trycka i mig lite alvedon så jag kommer på benen:) Ha en toppen dag. Hejdå
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0