Träning innan skola

ph: jag från igår - dom somnade såhär en stund, hur söta är dom inte?
 
 

Nu har jag fått i mig min frukost, har packat ner halva mitt rum som ska med till pappa ikväll, jag har dragit på mig träningskläderna, packat ner allting annat. Så nu inväntar jag bara bussen sen är det dags för dagens träning. Ska packa ner lite mat som jag kan äta efter också eftersom att jag antagligen inte hinner äta någonting i skolan:)
 
Denna veckan och början på nästa känns helt perfekt faktiskt. Idag ska jag flytta in hos pappa och bo tillsammans med älskling, imorgon ska jag till mitt nyblivna jobb, sen är det bara torsdag och fredag kvar, efter det startar lovet och jag startar nästa vecka med att fylla 18 år, hur bra låter det inte eller? Sen helgen efter jag fyllt år så ska jag firas med familjen, vi får inte heller glömma att pappa och Cattis kommer hem dagen efter jag fyllt år och förhoppningsvis har dom en massa bilder som jag ska få se:) 
 
Nej nu far min fantasi iväg, och tiden detsamma;) Dags att göra lite mat att ta med och sen rusa iväg. Vi hörs ikväll, ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0