Träning

ph: jag
 

Hej. Det är skönt att vara tillbaka här på bloggen igen fasktiskt. Anledningen för min frånvaro är ju 24timmarspinningen, samt att jag åkte raka vägen till älskling efter det och sov där tills på lördag. Igår tog vi oss en skön promenad samt kikade in på Hemmakväll där vi köpte lite godis. Gick sen hem och kikade på en film. Vid 20.00 tiden så kom mamma och jag åkte hem, men åkte tillbaka vid 22.00 igen och sov ännu en dag hos älskling. Idag har det varit skola, det har gått jätte bra. Åkte iväg på ett ärende sen och nu är jag hemma. Har fått i mig lite mat så nu ska jag kolla klart på min film och sen åka till gymmet:) Det ska bli skönt, vi hörs senare. Just det, avlutet av 24 timmars kommer upp senare också:). hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0