VAD GÖR JAG?!

ph: jag
 
 
OPS VAD HÄNDER!?

Sitter med färgen i håret lite halvt nervös om jag ska erkänns det själv. Det var några år sedan jag var svarthårig! Undra om det ser bra ut nu då när håret är lite längre haha. Tror ni det blir bra?
 

Fick nyligen ett sms om att jag ska ut ikväll med Matilda, Lisa, David och älskling, vi ska ta en tur till Strandgatan, vet inte när men dit ska jag iallafall;) Efter det så åker älskling med mig hem och myser, det låter väl som en helt okej Fredag? Mamma har även hjälpt mig med att städa rummet och garderoben, snällt va!? Det var ett tag sedan så nu var det dags. Nej nu ska jag titta klart på ett avsnitt av Paradise Hotel innan jag ska skölja ur färgen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0