Då var det dags

ph: jag på Emma igår som inte ville vara med på bild
 

Sådär då. Nu var kläder för vollyboll dagen nerpackade samt körskoleböckerna och träningskläder för gymmet också. Direkt när vi slutat (16.00) så rusar jag och Emma iväg till körskolan för ännu en teorikurs, efter den så är det raka vägen till gymmet som gäller för mig:) Tänkte denna kväll köra lite armar, känns som om det vara ett tag sedan sist. Om jag har tur så håller älskling mig sällskap, (han tränar också). Efter gymmet så ska jag hem och krypa ner i sängen på samma gång som jagg ska plugga lite. Får se hur det går. Nej nu måste jag rusa, ska hämta upp Emma påvägen också. Ha en toppen dag, hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0