Dagens göra - avklarat

ph: jag
 
Ja, där bytte jag gym då. Efter skolan åkte jag ut till Överby  och införskaffade mig ett par helt nya jeans, super nöjd. Efter det köpte jag och syrran våra nya gymkort, denna gången på PLUS. Körde ben, rumpa och mage + 40 minuter på crosstrainer medans syrran pratade med träningsrådgivaren som även gjorde hennes träningsschema. På måndag är det min tur, så skönt. Nu är jag äntligen hemma, har duschat och nu väntar jag på att mina ägg ska bli klara, efter det ska jag lacka naglarna och se på Dexter innan jag ska sova. Imorgon blir det tidig uppstigning inför begravning, mer om min morgon dag imorgon. Nu måste jag göra vad jag ska. Hejdå och godnatt fina ni:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0