Det var så vi sa

ph: nyårsnatten - jag har aldrig varit så kär som nu
 
 

/Godmorgon. Hur har ni det? Själv har jag det hur bra som helst, har ni kollat ut än? Solen lyser, det är + grader och vårkänslan är REDAN påväg. Var ute med hunden medans Matilda nyligen duschade och det kändes helt fantastiskt att nu INTE frysa utan vinterjackan. Värmen stiger fram och fort går det. 
 
Dagens planer är att fixa oss och sedan ta en fika medans vädret och såhär bra. Annars vet jag inte vad som händer. Men ibland behöver man dagar då inte mycket planeras. Jag vet inte ens vad jag ska skriva, är inspirationslös just nu. Ska ut och hitta lite inspiration och sen återkomma, eller vad tycker ni?;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0