Du kan ljuga när du inte ens vet om det - det skadar

ph: jag 
 
 
Ja, snön är sjukt vacker men snälla, sommar skynda på. Hur fint det än är så vill jag ha lite värme, sol, varm sol. Fina sommarkläder och ett toppen lov. Det är ju dryga halvåret kvar men snälla snabba på.
 
Sitter fortfarande i soffan och kollar på Dexter.  Nu har jag hoppat över till säsong 6 och kanske hinner klart men den också i helgen. Vi får väl se. Väntar även på att mor och syster ska komma hem så jag kan få mat i magen, är så sjukt hungrig nu:( Ja, mer kan jag väl inte säga om denna dagen, huvudvärken är tillbaka men snart borta igen, haha. Fortsätter med min serie och hoppas på att dagen går fort nu. Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0