En lugn lördag

Hej. Nu har jag för första gången på länge kunnat ta det hur lugnt som helst. Efter ett grymt pass på gymmet så landade jag hemma. Stoppade i mig lite mat och sedan tog jag en lång, skön och varm dusch. Efter det har jag gjort mig iordning lite och kollar på Dexter. 19.00 ikväll så ska jag hem till älskling, eller jag åker nog till honom innan det men ja. Ska försöka få ut honom på en sen bromenad men jag tror inte jag lyckas, brukar inte göra det, men det skulle varit så otroligt skönt, älskar att gå ute sent med någon hos mig. Jag kanske kan blinka lite med ögonen och förklara hur mycket jag tycker om honom, kanske funkar det då, eller vad tror ni?
 
Lördagsplanerna är alltså - ta det lugnt med pojken och inte göra någonting speciellt i avslut med en promenad (kanske). Vad ska ni göra ikväll, ta det lugnt, ut och parta eller kanske se på någon film med ett gäng?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0