Envis och galen

ph: jag - vill tillbaka till träningen nu
 

Sitter hemma och håller på att bli galen. Hatar att vara hemma. Tänkte faktiskt hoppa in i duschen fort och sen åka till skolan men insåg att jag kommer komma nästan när vi slutar så ska istället iväg till gymmet senare. Känns dumt när jag varit hemma idag men jag måste, måste röra på mig. Magen har spökat och gjort ont men den är mycket bättre nu så jag vägrar sitta hemma. 
Skulle dit med älskling fast han ska dit med Ahlin nu så jag får väl se om jag åker med dom eller inte, sånt som märks antar jag. Senare ikväll ska jag iallafall mysa hemma, plugga lite körkortsteori och ta det lugnt. Just det, jag ska även ut till Överby för att köpa handskar som jag kan ha på gymmet, börjar få rätt ont i händerna, inte kul:( Nej nu måste jag slänga mig i duschen så jag kan få känna mig lite fräsch. Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0