Far - söka jobb - träna

 
ph:jag
 

Godkväll på er. Datorn har krånglat igen så har inte kunnat skriva här på ett par timmar. Ska snart bort till pappa så att han kan kika på den för 96590869 gången. Efter det så ska jag faktiskt bort till gymmet för att biffa till mig lite;)
 
Vad har jag nu gjort alla timmar idag då. Jag kom hem ca 12.30 då jag försökte se på Dexter men datorn var ett helvete mot mig så det slutade med att tv:n slogs på och jag somnade i två timmar. Skönt! Nu är jag på benen och ska hem till far för att skriva ut mina cv och sådant så jag kan söka mitt första jobb idag, vilket kommer bli på Sportlife (där jag gymma), så nu måste jag rusa. hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0