Från idag

ph: jag
 
Ja, jag lever faktiskt. Igår kväll i ren hast så åkte jag hem till älskling för att ge honom hans väska men det slutade med att jag fick pizza och fika därmed stannade jag där över natten och det tackar jag för. Dunderbart! 
Idag vaknade vi i tid, innan tolv. Jag vaknade 10.00 och älskling strax efter. Vi blev bjudna på nybakat bröd till frukost som var hur gott som helst, alla åt tillsammans, skrattade så vi grät och ja, den familjen är så bra! Älskar den. Vid 13.30 så körde älskling oss till gymmet där vi drog till med ett skönt, lugnt pass. Satsade allt på benen men drog i lite mage, rygg och axlar också. Sen körde han hem oss igen där han direkt började greja med sin säng, tog bort sänggavel och lite sådant, det blir nu en 180cm säng istället för en 90cm säng, super bra tycker jag! Så jag kommer väl bo där hela tiden istället;) hehe!
Nu har jag varit ute och kört, samt fått på mig mjukisdrekten. Vändar på mat och under tiden blir det ett avsnitt av Dexter. Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0