Från mig till dig

ph: jag
 
 
Godkväll. Hur har ni det?
Jag sitter just nu i soffan och har precis fått i mig kvällsmat, kaffe och hunnit lacka naglarna. Idag var det skola, världens sämsta vecko dag, men räddade den med att vara med älskling efter skolan då det slutade med att vi flängde runt lite här och där, samt fick oss en liten promenad:) Mamma kom och hämtade mig vid 19.00 tiden då jag körde lite bil och sen åkte hem. Har hunnit med en snabbdusch och lite så. Tänkte att jag skulle borsta gaddarna nu och sen krypa ner i sängen.
 
Imorgon ska jag vara med i 24 timmars spinning. Det innerbär att man är ett lag, minst 2 högst 12 ( vårt lag är 12) och spinner i ett helt dygn. Jag må lova att det är någonting utav det roligaste jag varit med om, bara ÄLSKAR det och längtar som tusan. Detta året ska jag försöka fota lite mer så ni får se vad jag sysslar med:)
Så imorgon efter skolan blir det raka vägen för att möta upp alla sen åker jag hem en snabbis för att hämta kläder och en massa mat inför hela natten, sen tillbaka och kör gärnet. Ser verkligen fram emot detta! 
 
Nu ropar sängen på mig. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0