Full fart fullt tjat

ph: jag
 
AH, som ni ser så är det väl lite...ja jag vet inte vad man ska säga, fart i hemmet. Mor bjöd hem Paulina. Hårfärgande, klippning, vindrickande, dans, skratt och en jävla massa tjöt på dom. Haha älskling bad mig komma till honom så jag lämnar tanterna själva ;) Sover som sagt hos älskling idag och imorgon ska jag på Cup som han har. 10.00 på morgonen ska jag vara där. Åker hem efter det om det inte blir en fika med Jenny och Ida efteråt. Men vi får se när jag skriver igen, orkar inte ta med mig datorn men kanske snor älsklings dator och skriver innan jag åker, han hörs vi när jag landat hemma. Hejdå och ha en toppen kväll:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0