Godmorgon Måndag

ph: jag
 
Godmorgon. Idag är jag verkligen supertrött. Somnade inte så tidigt som jag hoppats på men inte speciellt sent heller. Blev så rädd när mitt larm ringde imorse så jag flög upp ur sängen. När jag hade fixat mig så var klockan inte mera än halv 7 så jag lyxade till frukosten lite idag. Det passar bra idag då jag inte kommer komma hem förens senare mot kvällen. 
Dagens planer:
Söka fler jobb
Kika in på gymmet där jag sökte och se hur det ser ut
Gå till körskolan
Till ett annat gym för att köpa ett nytt gymkort
Hem
Åka och träna
 
Så idag har jag fullt upp hela dagen och kommer förhoppningsvis slockna såfort jag lägger mig i sängen. Ja, vi får väl se. Nu ska jag se på film och äta min smaskiga frukost. Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0