Godmorgon Onsdag

ph: jag
 
Godmorgon. Egentligen borde jag rusa till skolan jag tar två minuter och passar på att skriva lite. Har sovit i 1 timme inatt, känns inte alls okej. Jag vet inte varför jag inte kunde sova, det gick liksom bara inte. Sådana nätter har väl alla ibland. Idag är det iallafall en kort skoldag, jag slutar redan 11.30 då jag åker raka vägen hem, städar rummet och sen ska jag träffa Maria. Efter det så drar jag mig till gymmet eftersom att jag glömde, ja jag glömde gå dit igår. Sen ska jag hämta ut mitt nya kort också, blir toppen! Nu ska jag ta på mig skorna och GÅ till skolan så jag kommer dit lite tidigare iallafall då jag direkt ska ha ett litet möte. Nog om mig nu MÅSTE  jag rusa. Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0