Håll mig nära nu

ph: arkivet
 
Hej. Dagen går och inget blir gjort för inget ska göras. Förutom att jag ska åka iväg till staden för att ta en promenad runt spikön eller liknande. Åkte ifrån älskling för en stund sedan men jag ångrar mig redan men nu skulle han träffa någon annan såg får vänta på min tur. Känner mig sådär, ni vet..pojkvän sugen idag. Då man aldrig vill åka ifrån honom, bara vill bli omhållen hela dagen, men vill bara bli omhändetagen och älskad. :( Just sån är jag idag. 
 
Sitter iallafall hos pappa nu men ska snart åka till mor för att byta om och sen gå ut. Annars händer verkligen ingenting alls idag, inte vad jag vet iallafall. Händer det någonting kul för er?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0