Helt slut efter kampen

ph: jag
 

Äntligen hemma! Träningen gick kanon, dock kom inte älskling men jag och syrran körde iallafall. Vid 18.00 rundade vi av och begav oss hem. Har varit hemma i dryga timmen och njuter nu av en kopp kaffe medans jag kikar på Dexter. Är verkligen helt slut i kroppen, men det är nog en utav de underbaraste känslorna som finns efter träning! Imorgon kör jag igen, direkt efter att jag varit på körskolan! 
Imorgon ska vi även spela volleyboll hela dagen i skolan, mot andra skolor. Det ska också bli himla kul. Hur har ni haft det idag då?
Nu ska jag fortsätta med att kolla på Dexter innan jag ska lägga mig, behöver verkligen sömn nu. Så godnatt på er mina fina läsare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0