Ja, jag lever

ph: jag och älskling - charmen på topp
 

Ja, det är sant! Jag lever faktiskt. Har velat spendera sista dagen på lovet med älskling utan att sitta här i min egna lilla värld. Sagt som gjort, min dag är jag tillbringat med honom, dock endast hemma men det är bra det också. Vi väntar just nu på att maten ska bli klar för våra magar skriker av hunger. Jag har även tittad klart på säsong 2 av Dexter och är redan spänd för säsong 3, väntar på att den ska ladda klart. Efter maten någon gång så ska jag kila iväg till gymmet för att köra ett pass. Ben och rumpa denna gången. 
 
Hur har erat lov varit annars då? Jag har haft ett toppen lov. Umgåts med vänner, ätit ute en del, firat jul samt nyår, fikat, mysiga kvällar, promenader och en massa shopping. Så ja, mitt lov har varit helt okej. 
Nu är det även endast 1 månad och 11 dagar kvar tills jag fyller 18 samt 3 månader och 2 veckor kvar tills jag och familjen Heltorp befinner oss på Justin Biebers konsert. Detta blir en bra start på året. Detta året ska jag även försöka ha kameran i högsta hugg så jag kan visa er allt igenom i slutet av året, samt göra massa roliga saker med alla bilderna som kan fylla upp väggarna i rummet. Låter inte detta helt kanonbra?:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0