Jag är oftast nummer ett, men det betyder inte att allt är perfekt

ph: jag - Det finns så mycket man vill säga men håller tillbaka. Vissa förstår inte eller kan inte vända på allt. Vissa ser inte saker från andra håll och det gör mig galen.- Försök förstå och gör det man borde. Vissa saker sitter kvar och irriterar mig dagligen, ändå försöker jag lägga det bakom mig för att gå vidare.
 

Kvällen rullar in och jag har framför mig en kopp te, några chokladbitar och ägg som jag ska knapra på medan jag ser på film och tar det lugnt. Första teorilektionen på körskolan är avbokad och det känns riktigt bra att vara igång påriktigt. Ska även någon dag, inom kort gå och boka in några körlektioner. Fick även mitt nya gymkort idag, denna gången på PLUS. På måndag ska jag prata med en träningsrådgivare som även ska hjälpa mig att sätta upp ett schema, och visa hur jag ska utföra min träning som är anpassad för mig. Är stolt över mig själv, över att jag tagit tag i saker nu. Tycker det blir lite mycket tjat om körlekitoner och gym nu så jag kan passa på att berätta för er att min pojk bjöd mig på mat (subway) idag, vilken pärla alltså! Annars har inte mycket mera hänt. Nu ska jag få i mig min kvällsmat. Hejdå och godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0