JAG ÄR TILLBAKA

ph: jag
 
 

Åh så skönt att äntligen vara tillbaka, jag känner mig verkligen hjälplös utan min dator, känner beroendet. Det är skönt att vara tillbaka här på bloggen också, rutiner. Detta är faktiskt en rutin för mig, att skriva här:)
 
Tiden jag varit borta har jag fyllt upp med otroligt mycket tränande, varje dag, minst 1,5 timme. Det känns så skönt. Jag har även varit och sökt jobb, det låter inte helt onödigt, rätt positivt. Sökte där jag gymmar som Barnpassare, jag ska tillbaka på måndag och höra vad dom tänker, spännande. Håller verkligen tummarna nu. Skolan har rullat på som vanligt, idag var första dagen då vi hade heldag. Efter skolan åkte jag hem, åt, sen kom pappa och hämtade mig. Vi åkte ut och lekte med bilen, handbromsvändningar, tvärstanna vid hala plan och sådant som är bra att kunna när man ska ut på isgatorna. Har även fått hem brev om mitt sparkonto, så nu ska kurser till körskolan betalas, sen ska nya pengar in som sitter där tills jag flyttar:) Har med andra ord tagit tag i saker under tiden jag varit borta, skit bra! Men nu är jag tillbaka och hoppas på att stanna.
 
Kom nyligen hem från far min där jag varit i ett par timmar, myst och pratat, pratat om att jag kanske ska göra en middag till några vänner när jag fyller år, en middag av högre klass;) haha, men vi får väl se. Slog nyss ner röven i soffan, nu hos mamma. Med kaffekoppen i handen så ska jag nu kika på ett avsnitt av Dexter innan dom andra är redo för fredagmys. Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0