Jag riskerar aldrig dig

ÄNTLIGEN HEMMA. 
Nu har jag bockat av ett besök på banken, titta till ett ställe där jag sökt jobb, varit på körskolan, samt sökt några flera jobb. Om en liten stund så ska jag ut till Överby en snabbis för att söka ännu några till jobb och efter det ett armpass på gymmet, kanske slänger in lite mage också om jag hinner. Tänkte att jag skulle få komma hem i bra tid idag också så att jag kan njuta av min sovmorgon imorgon:) 
 
Jag håller verkligen tummarna för att klara det med jobb, att jag får ett. Det skulle varit så himla underbart att ha någonting att göra samt få lite extrapengar! Vem vill inte ha det liksom?:) Jag och mor har även börjat satsa riktigt på mitt körkort nu så ska skriva in mig imorgon om ekonomin tillåter, annars den 25:e! 
Imorgon börjar första teorilektioner så jag hoppas på att få skriva in imorgon. Är så himla taggad på att få iordning på livet nu. Nej nu måste jag åka! Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0