Love you

ph: jag - Max katt Alice
 
Godkväll. Detta är den enda dagen på lovet då jag varit uppe sedan sju UTAN att somna under dagen. Väckte ju älskling då eftersom att han skulle spela fotboll. 
 
Nu sitter vi båda med varsina datorer i sängen och funderar på livet. Nej riktigt så tråkigt har vi inte. Om en stund så ska göra oss varma mackor som vi kan smaska i oss nu under kvällen, sen blir det nog sängen och en film för vår del. Ska försöka få pojken min att somna i tid eftersom att han har vänt på sitt dygn, men han börjar få tillbaka det efter att ha tvingats stiga upp tidigt i tre dagar för fotbollen;) Har ni lyckats vända på era dygn? Jag har faktiskt klarat mig utan att göra det detta lovet, så underbart. 
Känner att jag bara tjatar om allt och ingenting just nu. Nu ska jag se klart ett avsnitt av Dexter innan jag ska smocka i mig varma mackor. Godnatt
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0