När orken tar slut är då jag kämpar som mest

ph: jag - från middagen ute idag och från mitt besök hemma hos pappa där han sydde mina byxor
 
Godkväll. Jag sitter ännu framför texter med en kopp te i handen i väntan på pojken. Pratade med honom nyss och han är påväg hit om ett par minuter. Eftersom att det blev så sent dag så blir det väl lite prat och sedan sängen framför en film eller liknande kan jag tänka mig. Ska bli skönt med någon som kan komma och värma mig, jag fryser som en tok må jag lova er, ändå är det inte så brutalt kallt mot vad det varit andra dagen nu. Slut tjatat på mig för idag. Känner att jag inte ska blänga på datorn när han kommer hit så jag säger faktiskt godnatt här och nu..Godnatt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0