Tidsfördriv

ph: arkivet
 
Goförmiddag, eller vad säger man vid denna tiden på dygnet? Själv tycker jag att det känns som om jag varit i skolan i en evighet men har inte ens varit här i fyra timmar än. Nu väntar jag på att lektionen ska börja och det är Ljudteknik som gäller i tre timmar framöver. Får väl hoppas på att vi gör någonting lite halvseriöst nu när ögonen inte orkar hålla sig öppna, haha.
 
Får även ta och säga grattis till min kära vän Klara som fyller 18 år idag, så välkommen till den vuxna världen;)
 
Nej, jag vet inte riktigt varför jag skrev, tidfördriv? Jag har ju inte direkt någonting att komma med. Jo, det har börjat snöa här igen och verkar hålla i sig ett tag, vi får väl se hur länge det stannar. Jag som hoppades på en tidig vår i år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0