Ändrat

ph: jag
 
 

Hej! Min dator har krånglat och inte gått att starta, det är därför jag skriver först nu. Kvällen blev inte riktigt lika kul som tänkt, skulle hälsat på Emma som jobbar i baren ikväll men orkade inte åka dit. Så istället åkte jag ut och övningskörde med mamma och bror, vi åkte till Överby en sväng och handlade lite där Alexandra kom och hämtade upp mig. Vi tog en sväng med hennes bil, pratade och bara hade det bra. Kul att träffa henne igen. Vid 21-21.30 tiden så släppte hon av mig hemma. Jag har endast legat i sängen sen dess och letat motiv till min tatuering men jag är verkligen världelös på att ha fantasin till detta, HJÄLP! Jag tänkte även att jag skulle krypa ner under täcket snart. Försöker få tag på älskling men det är lönlöst idag tydligen för han vet ju inte hur man svarar i en telefon:( Sånt suger!
 
Imorgon ska jag iallafall upp i tid då jag ska iväg till gymmet, innan 12.00 tänkte jag. Efter det ska jag hem och vänta på att älskling ska vakna. Vi ska springa ner på tatueringmässan i stan imorgon och kika runt lite, samt kanske få upp fantasin ;) På kvällen ska vi möjligtvis hyra en film och bara ta det lugnt hade vi tänkt. Ja, vi får se vad dagen bjuder oss på. Nu ska jag leta upp någon mysig film. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0