du såg mig men vad såg du egentligen

ph: älskling på mig igår från fikastunden
 

Hemma från en lång skoldag. Egentligen skulle jag slutat 11.30 men det blev senare på grund av vår tema-dag. Just det, jag körde ju med körskolan idag också. Det gick hur bra som helst och jag har bockat av 4 steg. KANON! Så imorgon är det riskettan som jag också ska bocka av, så skönt att få det gjort. Riskettan är en lektion man MÅSTE ta som handlar om droger och alkohol. Den är 4 timmar lång så det blir en riktigt lång dag för mig och pojken som också ska dit. Nog om det, nu är jag hemma och har precis skickat iväg lite mail så nu ska jag sätta mig i sängen med en kopp kaffe och kika på Pretty Little Liars innan det är dags för en tur till gymmet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0