Godmorgon kylan

ph: jag
 
 
Godmorgon på er. Usch vad jag frös när jag gick upp, ville egentligen ligga kvar i sängen men det gick ju inte, förbannade skola. Skulle nog behöva 100 helger i rad för att känna mig utvilad. Men men, det har varit en bra helg iallafall, så nu hoppas jag på en bra vecka. Jag har precis smaskat i mig gröt och juice, nu står morgonkaffet på tur. Träningsväskan är även packad och klar så nu kan jag njuta av morgonen i lugn och ro en stund:) SKÖNT! Efter skolan så ska jag möta upp syrran för vi ska trampa oss till gymmet och bitta till armarna lite idag tänkte vi. Efter det, raka vägen hem! Ska försöka ta tag i lite plugg idag också, vi får se hur vaken jag är efter gymmet. Nu var det kaffe! Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0