Godmorgon snöiga dag

ph:jag
 
Godmorgon på er. Jag blev hemma idag då jag inte fått sova mycket alls inatt eftersom jag hade en hemsk huvudvärk. Fick stänga av allt lät och var .ljust för det gjorde så ont:( Men nu är jag på fötter igen, lite småont i huvudet men mycket bättre. Så från 08.30 fram tills nu så har jag inte gjort  mycket mera än att fräschat upp mig lite, bäddat nytt i sängen och myst framför Pretty little liars. Får snart sällskap av älsklingen en stund, han ska komma hit på en fika med mig, mysigt tycker jag:) 16.00 drar jag mig till jobbet och jag längtar, efter det vidare till gymmet. Nej nu måste jag ta fram bullarna och sådant. Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0