Godmorgon solen

ph: jag
 
Godmorgon. Det är så underbart att vakna till solen som lyser in i rummet, riktiga vårkänslor. Nu är det bara att hoppas på ett det håller i sig. Jag sitter i soffan, kollar film och njuter av min goda frukost som består av bär, fil, bananer och müsli samt ett glas med juice till:) Hur gått är inte det då? Tänkte egentligen åka iväg till gymmet men jag skippar det och städar mitt rum istället för det är för första gången ett bombnedslag där, men träning skippar jag inte. Jag tänkte köra några rump och magövningar hemma. Jag har ju allt jag behöver så det gör ju inget att det är hemma, tänkte även ta mig en 2 km löprunda sen. Nu ska jag få i mig frukosten. Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0