Lite kort

ph: arkivet
 
Sådär, då har man tagit bort lite färg i ansiktet, dragit på sig nästan alla träningskläder. Så ska bara packa väskan, ringa körskolan, prata med bror min, äta och sen träna. Efter träningen så blir det förhoppningsvis lite övningskörning med bror min (och mamma bredvid). Annars har skolan varit helt okej, det gick rätt fort om jag får säga det själv, men det märktes att det var fredag om man säger så;) Imorgon kanske det är fotboll för min del, älskling spelar ännu en gång. Men det är inte här i Trollhättan så jag får se om jag har någon som kör mig dit, annars får jag hoppa denna gången, men det känns inte alls bra:( Vi får se hur det blir med det. Ska kolla klart ett avsnitt av serien och sen stoppa någonting i magen. Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0