Blicken i dina ögon, handen på din axel, upp på tå och följ den skrivna sagan

Sådär, nu var man hemma från ännu en danspass:) Vi har börjat på en ny dans och resultatet kommer bli en chock för väldigt många tror jag, riktigt kul är detta iallafall. Ska strax hoppa in i duschen och bli lite fräsch igen, sedan städa lite och vänta på att dom andra kommer hem. Ikväll blir det tacos och sedan baka pepparkakor, riktigt mysigt. Skulle egentligen bort till älskling men tyvärr tror jag inte jag hinner med detta, kanske kan sno hit han. Ja, vi får väl se vad som händer och sker:) Nu ropar duschen på mig känner jag. Hejdå så länge.

Kommentarer
Postat av: Gabbe

-kul att vara med ^^

2011-11-27 @ 16:48:48
URL: http://gabbesketch.blogg.se/
Postat av: michaela

va konstigt att det krånglar.. jag väljer mitt senaste outfit inlägg så om du kikar ner lite i min blogg så kommer inlägget komma upp. inlägget heter "dagens" :)

2011-11-27 @ 21:06:24
URL: http://loca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0