en morgon förtidigt

Gomorgon gomorgon, sovit gott?:) Det har iallafall jag, känner mig till och med friskare idag, vilket är hur bra som helst!:D Bara lite förkyld, hes är jag ju inte längre. Ska gå och kolla på volleybollen som vi ska ha med skolan 10.00, dock får jag inte vara med för varken vännerna, lärare eller mamma eftersom jag är såpass sjuk för det, SUGER! Efter det slutar jag och då åker jag hem för att sedan åka till dansen och kolla vad vi ska göra där, vet dock inte om jag får dansa heller, vi får väl se om jag klarar att sitta still;) Haha. Nu ska jag börja göra mig iordning lite smått sådär och sedan knäppa lite outfit bilder till er:) Städa rummet såhär på morgonen kanske man skulle gjort också? JA! Hejdå så länge.
over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0