i som i information

ph: Max Heltorp.
Bild 1: Halsbandet jag fick av älskling
Bild 2: Massa pengar jag fick, allt som allt 2100. Perfekt

Jaha, sitter just nu hemma hos älskling och blev tvingad till att blogga. Kände bara att jag inte orkade men det är väl tur att pojken drar upp mig ur sängen för att göra någon nytta. Ja, vad ska man skriva? Har firat mig idag som ni redan vet, åt tacos och en super god tårta. Hamnade som ni märker hos älskling därför stannar jag också här inatt, hur underbart som helst. Nej, med dessa ord säger jag faktiskt nu gonatt till er. Gonatt
over and out

Kommentarer
Postat av: anna carlson

grattis! :D

2012-02-19 @ 23:16:54
Postat av: L I N N

Nu är vinnarna av veckans blogg dragna, förlåt för att det dröjde lite över tiden men firat 15 månader med min pojkvän, hoppas det förstås!



Klicka in & kolla om du blev en av tre, om inte så finns en ny chans redan nu! :D

-> http://linnhahne.blogg.se/2012/february/veckans-blogg-2.html#comment

2012-02-20 @ 02:13:55
URL: http://linnhahne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0