Tre veckor rökfri

Tre veckor
Idag har jag varit hela 3 veckor rökfri och jag har aldrig mått bättre. Känner mig finare, friskare, fräschare och gladare, också rikare haha. Mitt val att sluta röka var ett utav de bästa valen jag tagit i mitt liv. Det är nästan så att jag känner mig som en ny människa. Det har varit tre veckors kämpande, svårt har det också varit, svårt som bara den, men jag är en person med stark vilja och klarar allt bara jag vill. Jag kan faktiskt idag, den 25 mars, säga att jag är riktigt stolt över mig själv. Jag kan erkänna att jag har varit nära på att falla tillbaka igen, jag har varit nära på att ta en ciggarett flera gånger, men jag har fortfarande min vilja kvar där inom mig, vilket gjorde att jag stod emot. Jag tackar faktiskt min pojkvän stark för han vet att jag har vinnarskalle därför startade vi slutandet med en tävling.
Tips till er: Gör det till en tävling och den vill ni självklart vinna. Du och din kompis/partner har en tävling om detta. Sätt tre dagar till en början, klarar du dessa tre dagar lägger du till tre dagar till. Tar du ett bloss inom 3 månader så har du förlorat, om inte så vinner du.  (priset ska vara någonting du verkligen inte vill ge den andra som du helst vill ha själv men måste ge bort om du förlorar)
Har du klarat dig utan dina cigaretter i 3 månader så är du enligt fakta rökfri.
Lycka till!


Kommentarer
Postat av: Filip Krantz

Hej, Kommenterar på din blogg efter att jag såg att du tidigare var med i en bloggtävling. Är du intresserad av att tävla igen: http://presenttips.org/?p=35 ?

2012-03-25 @ 14:46:54
URL: http://presenttips.org/
Postat av: ~ L I N N ~

Veckans blogg vinnarna är nu dragna!

Kika in och kolla om det blev du, om inte, finns en ny chans redan nu! ;-)



Direktlänk -> http://linnhahne.blogg.se/2012/march/veckans-blogg-3.html#comment

2012-03-25 @ 19:34:38
URL: http://linnhahne.blogg.se/
Postat av: Kim potter

Duktig!:)

2012-03-29 @ 00:32:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0