ska vi räkna ner eller styra upp det?


ph: jag - danmark 2009

Klockan gick fort nu mot slutet kände jag. Sitter med halvöppna ögon i sängen. Har nyss kollat klart på Prison Break säsong 2, och pluggat. Kanske är värd lite sömn nu. Tisdag nu då, och jag blir hemma ännu en till dag, men vad gör det, friskare blir jag så det är helt underbart. Fast mamma berättade för mig att jag aldrig hade vattenkoppor när jag var liten och verkar vara i samma skick som min bror, vilket betyder att jag lika gärna kan ga det när jag vaknar upp imorgon. Då säger jag FAN! Eller så är det lika bra att få det så det är över sen. Vi får väl se om turen är på våran sida eller inte. Nu ska jag hoppa ner i sängen och hoppas på att morgonen kommer snart. Gonatt på er.
over and out


Kommentarer
Postat av: Lina

Usch, hoppas det inte är vattkoppor för då kommer du inte på planet...



Krya på dig & trevlig resa!

2012-05-15 @ 15:55:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0