bildbrist

Hej. Nu har älskling åkt hem och han är ju bara världens sötaste människa. Det sista han gjorde innan han åkte var att stoppa om mig i sängen och pussa mig i pannan. Fick inte gå upp haha, men hur gulligt som helst ju. Har iallafall bestämt mig för att försöka komma i säng i tid ikväll, dock tror jag inte att jag lyckas på grund av att jag sov lite förut. Får försöka iallafall så jag kommer upp till skolan. Hoppas också på att slippa ryggsmärtor. Hade mega ont förut fast det gick över in mot kvällen men börjar smått värka lite nu. Det typ hugger i ryggen. Inte kul alls. Får nog kolla upp det snart kan jag tänka mig. Aja, nog tjatat om min rygg, nu ska jag kolla vidare på GW, är ju snart klar med första seasongen så får ladda ner den andra också, ska nog ta och göra det nu. FÖRST!- släppa ut hunden som håller på att hoppa upp på dörren. Hejdå
over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0