.innan det andra

ph: arkivet

Hej. Ni ska om en stund få kvällens outfit men inte just nu. Sitter och ska strax ta på mig och dra mig till min bror för två personer kommer dit, typ min brors " morfar " ( han kallar honom det för att han alltid varit som en). Älskling ska med dit, efter det ska vi gå och handla sen blir det bakande hemma hos honom, riktigt mysigt:). Har varit iväg och fixat en julklapp idag också, fast den är inte helt klar en + att jag funderar på en till julklapp nu. Kan inte säga vad eftersom flera av personerna jag ska köpa julklappar till läser bloggen, haha. Nu ska jag ta på mig, knäppa outfit bilder och lite så. Hejdå
over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0