strålande jul

ph: syrran. En bild som får mig att längta till jul

Nu är jag irriterad så det skriker om det, alla jävla lata människor kan dra åt helvete, alla jävla pundrare, lögnare, och idioter kan fara åt fan långt bort! Jag är så trött på denna skiten, jag är så trött på att ni beter er som idioter, sveriges största också, patetiskt! Man sitter där och försöker stötta, och det skämtas bort, det struntas i! ÅH.

Från förbannad till lite gladare. Ska ta bussen till älskling om ungefär 20 minuter. Äntligen åker jag till några normala människor, eller ja fullt normala är dom inte men vafan..;) HAHA. Vet inte hur länge jag stannar där men det blir väl tills mamma slutar jobbet antar jag. Fick just precis reda på att älskling visade talet jag skrev för sin mor och hon började gråta för att hon tyckte att det var så rörande. hihi. Får hoppas på att hon tycker att nästa tal är lika fint om inte finare;). Nu ska jag trixa med en sak sen gå till bussen och hoppas på att jag inte ramlar, haha. vi hörs ikväll någon gång. Hejdå
over and out

Kommentarer
Postat av: ronja

får jag verkligen göra! :D

HAHAH, små fossingar, nej bara undra ifall du ville låna utom för en dag, har ju nobell i skolan på fredag -.- FML FML FML FML, typ :(

2011-12-07 @ 17:52:59
URL: http://daysthatmyego.devote.se/
Postat av: Gabbe

mums =D

2011-12-07 @ 22:31:12
URL: http://gabbesketch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0