en dans


ph: jag och min tvilling

Hunnit vara hemma några minuter iallafall. Haha. Ska strax byta om till träningskläder och dra mig till dansen tänkte jag:) Efter dansen blir det hem och sedan raka vägen in i duschen, funderar på om jag ska åka till älskling sedan om mor min är snäll och kör och om jag orkar vill säga. Ja, vi får väl se vad som händer. Annars blir det till att stanna hemma och ta det lugnt. Såg när jag kom hem att jag fått en lykta av min mor, riktigt fin var det. Ska knäppa kort på den så fort jag hinner så att ni får se hur den ser ut :) Ne, nu ska jag ta ut longboarden och ta den för att möta upp Alexander sen blir det till att båda tar våra brädor till träningen, en sista gång för i år liksom;)
over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0