Första Advent

Gomorgon mina sköningar. Idag är det första advent, är det någon som tänt det första ljuset?:) Första advent 2011 blev en stormig advent,det blåser som bara den och just nu är det klass2-varning ute och det kan slå om till klass3. Jag som hade tänkt vara jätte mysigt och åka till älskling och gosa ner mig hos honom för att bara njuta av den underbara julkänslan jag just nu har. Blåser det upp och blir värre så känner jag inte alls för att gå ut om man säger så. Ska dock inte till honom förens ikväll isåfall så vädret har ju tid på sig att lugnas ner:). Förövrigt så ska jag på dansen om ungefär 2 timmar. Ett tre timmars danspass väntar oss brudar, det ska bli super skoj tycker jag. Nej, nu är det dags för lite frukost känner jag, vi hörs sen. Ha en toppen första advents morgon. Hejdå
over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0