galning


ph: jag

Sitter här och har en liten paus från städandet, är lite småförbannad också över att jag inte kan träffa älskling idag för jag måste vara hemma, :(
Var iallafall ute och åt förut med Malin, jag tror aldrig att jag varit så mätt någon gång i hela mitt liv:o Sedan blev det en kik på stan i affärer och jag köpte första julklappen i år som jag faktiskt köpte till mig själv, haha. Dum som jag är;) Vet inte om jag klarar av att vänta tills jul faktiskt.  Ska troligen bara pepparkakor sen också efter jag skrivit mitt tal, om inte någonting kommer ivägen denna gången också, haha. Nu har jag ingenting mera att berätta för er. Så hejdå
over and out

Kommentarer
Postat av: lil' babustyle - foto, vardag & Akons musik i fokus

Shuue! allt bra med dig? :)

2011-11-29 @ 20:01:25
URL: http://babustyle.blogg.se/
Postat av: Max aka jayem

HAHAHAHA slog du in ett paket till dig själv?! jävlar vad överraskad du kommer bli! :o

2011-11-29 @ 20:20:42
Postat av: Suneeta & Leonbergern Chanel

Vilken söt hund! Visst är det en Leonberger? Hur gammal är den? Vilken kennel kommer den ifrån?! =)



Jag har en Leonberger-tik på 3 år och det är därför jag undrar nu om din hund också möjligtvis är en Leonberger.



Ha det bra!

2011-11-30 @ 14:30:05
URL: http://chanelsuneeta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0